Tuesday 9 August 2011

Bukan tak mahu tapi berhati-hati

باسم الله الرحمان الرحيم

Belakangan ni aku selalu main main bila orang mula masuk pasal berpasangan.
Tolak tepi soal paranoid. Ini cerita tentang komitmen.
Dah cukup sayang ke kita pada diri sendiri sampai boleh sayang orang lain sekali?
Aku terpaksa buat buat tak faham. Aku terpaksa buat lawak bodoh bila orang tanya bila, kenapa, etc. Lawak bodoh yang membuatkan diri ditertawa atas kebodohan diri dan 
ke-tidak-matangan diri. Semata mata untuk mengelak diterjah soalan soalan macam tu lagi.
atau bila sebenarnya aku terlalu faham sampai aku dah malas nak faham? entahlah
ya, bukan tak mahu. Tapi lepas berfikir panjang, berfikir masak masak,
aku dan kau, kau dan aku, cukuplah sekadar kawan.


Mungkin Allah belum bukakan hati. Mungkin

No comments:

Post a Comment